Seuran kevätkokous 26.4.22

12.4.2022

Arvoisa BMX Turku jäsen,

Toivottavasti kevääsi on lähtenyt mukavasti liikkeelle. Lumet alkavat olla poissa ja pian pääsemme taas BMX-harrastuksen pariin. Ihanaa, eikö vain! :)

Sitä ennen toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi BMX Turku yhdistyksen kevätkokoukseen tiistaina 26.4. kello 18 alkaen. Paikkana leppoisa Hannunniitun seurakuntatalo, Virmuntie 2, 20540 Turku.

Tarjolla kahvia, pullaa ja mukavaa jutustelua. Mukava nähdä taas pitkästä aikaa!

Rakkain terveisin,
pj. Sami Niemi

BMX Turku
040 7783270

ps. Välitämme kokouksen myös Google Meetin kautta etänä, joten mukaan pääset virtuaalisestikin, jos jostain syystä et pääse paikalle. Jos haluat tulla mukaan etänä, ilmoita siitä su 24.4. mennessä osoitteeseen: seuraposti@bmxturku.fi, niin lähetämme sinulle tarvittavan linkin ennen kokousta.