Jäseninfoa

Jäsenmaksu

Vuoden 2021 varsinainen jäsenmaksu on aikuisilta 25€ (Vuonna 2021 vähintään 18-vuotta täyttäviltä). Alle 18-vuotiailta jäsenmaksu on 15€. Voit tukea toimintaa myös kannatusjäsenenä. Kannatusjäsenmaksu on yksityishenkilöltä minimissään 20€, mutta halutessasi voit tukea toimintaamme myös suuremmalla summalla.

BMX Turku ry:n varsinaisena jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua seuran järjestämään toimintaan ja edustaa seuraa SPU:n alaisissa kilpailuissa. Harjoitusryhmistä ja niiden kausimaksuista infoa lisää tulossa, voit toki aina ottaa yhteyttä suoraan seuraposti@bmxturku.fi s-postiin, josta vastaamme mielellämme kyselyihin.

Sisaralennus kaudelle 2021 (50% alkaen toisesta harrastajasta) kirjataan automaattisesti kesäkausimaksuun.

Jäseneksi liittyminen

Jäsenrekisterimme ylläpito keskittyy erilliseen yhdistysavain -palveluun. Jäseneksi liityt, kun otat yhteyttä seuraan s-postitse: seuraposti@bmxturku.fi, josta tulee ohjeet tarvittavien tietojen antoon, jonka jälkeen sinulle luodaan jäsenyys yhdistysavain palveluun.

Ohjatut treenit jäsenille

BTu järjestää kesäkaudella ohjattuja treenejä jäsenilleen; harrasteryhmälle kerran viikossa 1,5h harjoitukset ja kisaryhmälle kaksi kertaa viikossa 1,5h treenit. Osa treeneistä pidetään Kuusiston radalla ja joskus myös Leafin Dirtillä vaihtelun vuoksi.

Kesäkauden 2021 ulkotreenit Kupittaan bmx radalla:

Treenimaksut; harrasteryhmä 100eur/kesä, kisaryhmä 150eur/ kesä.

Sisar alennus 50% kesän kausimaksusta, perheen toisesta / toisista lapsesta/lapsista.

Harrasteryhmä maanantaisin ajalla 17.5-27.9 poislukien loma, sekä KuppisKupit eli yhteensä noin 15 harjoitusta. Klo 18.-19:15.

-Ohjaajina toimivat pääasiassa Hannu Rantanen ja Tommi Rokka. Petri Nurmi, Kasper Henriksson ja Benjamin Koivisto avustavat

-Loma 2 vkoa, jonka ajankohta päätetään myöhemmin

Kisaryhmä tiistaisin ja torstaisin ajalla 4.5.- ? kunnes kelit muuttuvat liian syksyisiksi. Klo 18.-19:30

-Ohjaajina toimivat pääasiassa Petri Nurmi ja Benjamin Koivisto. Kasper Henriksson, Hannu Rantanen ja Tommi Rokka avustavat

-Lomaa 2 vkoa heinäkuussa

-Kuusistossa harjoitukset joka toinen torstai

-Leafin Dirt/muut paikat noin 1-3 krt kauden aikana

Jos alkoi kiinnostamaan tai kysyttävää ilmenee tai haluat kesäkaudelle ilmoittautua, niin ota yhteyttä seuraposti@bmxturku.fi.

**********************************************************************************************************

Talvikautena BTu järjestää myös ohjattuja treenejä skeittihalli Cubessa kerran viikossa lauantaisin.

Kauden viimeiset treenit lauantaina 24.4.21. Talvikaudesta 2021-2022 tiedotetaan syksyllä.

Liittymislomake