Jäseninfoa

Jäsenmaksu

Vuoden 2021 varsinainen jäsenmaksu on aikuisilta 25€ (Vuonna 2021 vähintään 18-vuotta täyttäviltä). Alle 18-vuotiailta jäsenmaksu on 15€. Voit tukea toimintaa myös kannatusjäsenenä. Kannatusjäsenmaksu on yksityishenkilöltä minimissään 20€, mutta halutessasi voit tukea toimintaamme myös suuremmalla summalla.

BMX Turku ry:n varsinaisena jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua seuran järjestämään toimintaan ja edustaa seuraa SPU:n alaisissa kilpailuissa.

Sisaralennus kaudelle 2021 (50% alkaen toisesta harrastajasta) kirjataan automaattisesti kesäkausimaksuun.

Ohjatut treenit jäsenille

BTu järjestää kesäkaudella ohjattuja treenejä jäsenilleen; harrasteryhmälle kerran viikossa 1,5h harjoitukset ja kisaryhmälle kaksi kertaa viikossa 1,5h treenit. Osa treeneistä pidetään Kuusiston radalla ja joskus myös Leafin Dirtillä vaihtelun vuoksi.

Kesäkauden 2021 ulkotreenit Kupittaan bmx radalla:

Treenimaksut; harrasteryhmä 100eur/kesä, kisaryhmä 150eur/ kesä.

Sisar alennus 50% kesän kausimaksusta, perheen toisesta / toisista lapsesta/lapsista.

Harrasteryhmä maanantaisin ajalla 17.5-27.9 poislukien loma, sekä KuppisKupit eli yhteensä noin 15 harjoitusta. Klo 18.-19:15.

-Ohjaajina toimivat pääasiassa Hannu Rantanen ja Tommi Rokka. Petri Nurmi, Kasper Henriksson ja Benjamin Koivisto avustavat

-Loma 2 vkoa: EI treenejä maanantaina 5. ja 12.heinäkuuta

Kisaryhmä tiistaisin ja torstaisin ajalla 4.5.-  7.10.21 klo 18.-19:30

-Ohjaajina toimivat pääasiassa Petri Nurmi ja Benjamin Koivisto. Kasper Henriksson, Hannu Rantanen ja Tommi Rokka avustavat

-Lomaa 2 vkoa heinäkuussa

-Kuusistossa harjoitukset joka toinen torstai

-Leafin Dirt/muut paikat noin 1-3 krt kauden aikana

Kesäkausi 2021 on paketissa, kesän 2022 aikatauluista infoa kevään 2022 kuluessa.

Jos alkoi kiinnostamaan tai kysyttävää ilmenee, niin ota yhteyttä seuraposti@bmxturku.fi.

**********************************************************************************************************

Talvikautena 2021-2022 BTu järjestää myös ohjattuja treenejä skeittihalli Cubessa kerran viikossa lauantaisin.

Talvikauden 2021-2022 hinta cuben osalta on 70€ joka sisältää ohjatun harjoituksen kerran viikossa ajalla 6.11.2021-30.4.2022 Harjoituksia on siis yli 20krt

Ryhmät:
Ryhmä1 09.00-10.15 harjoittelee vähemmän ajaneet ja pienemmät