Jäseninfoa

BMX Turku ry järjestää jäsenilleen kesäisin ohjattuja BMX-racing harrastus- ja kisaryhmän harjoituksia sekä talvikaudella harjoitukset skeittiparkki Cubessa. Harjoitusryhmiin osallistujat liitetään seuran jäseneksi. Kursseihin tai KuppisKuppiin osallistuminen ei edellytä seuran jäsenyyttä. Seuran jäsenille järjestetään lisäksi kauden päätöstapahtuma ja kesätapahtuma. BMX Turku ry:n jäsenenä voit edustaa seuraa Suomen Pyöräilyn alaisissa kilpailuissa.

Jäsenmaksut:

• Jäsenmaksu on alle 18-vuotiailta 15€/vuosi.
  • Aikuisilta jäsenmaksu on 25€/vuosi (kuluvana vuonna 18 vuotta täyttäneet).
  • Kannatusjäsenmaksu aikuisilta on minimissään 20€. Haluttaessa voi tukea myös suuremmalla summalla.
  • Jäsenet saavat sisaralennuksen kesäkauden treenimaksuista alkaen toisesta sisarharrastajasta. Sisaralennus on vuonna 2024 50%.

Ryhmien osallistumismaksu (hinnat talvikaudelle 2023 /24):

• Cube skeittihallin ryhmät 80 € (marraskuu-huhtikuu)

Jäseneksi liittyminen

Ryhmiin osallistuvat lapset liitetään jäseneksi ryhmään osallistumisen yhteydessä. Voit liittyä seuran jäseneksi täyttämällä liittymislomakkeen tai lähettämällä sähköpostia yhdistyksen sähköpostiosoitteeseen: seuraposti(at)bmxturku.fi

Jäsensivut
Seuran nettisivujen jäsensivuilta voi päivittää omat tietosi ja löydät seuran toimintaa liittyvät pöytäkirjat. Tästä linkistä sisään jäsensivuille.

SuomiSport

BMX Turku on SuomiSportissa, jonka kautta hoidetaan esim. kaikki lisenssit ja kotimaan kisoihin ilmoittautumiset. Alla kutsulinkit seuran jäsenille, joista voi valita jäsenluokan (alle tai yli 18v). Samalla voi luoda oman henkilökohtaisen SuomiSport ID:n, jos ei sellaista vielä ole hankkinut. Omaan ID:hen voi liittää omat huollettavat liikkujat.

Alle 18v BMX Turku ry:n jäsen:

Aikuinen BMX Turku ry:n jäsen: