Terveisiä seuran syyskokouksesta

20.11.2020

Tämän viikon tiistaina pidettiin seuramme syyskokous, kiitos kaikille osallistuineille niin paikan päällä kuin etäyhteyksien päässäkin. Kokouksen tarkastettu pöytäkirja sekä päivitetty toimintasuunnitelma on nyt kaikkien jäsenten nähtävillä salasanalla suojatuilla Jäsensivuilla.

Ensi vuoden BTun puheenjohtajana jatkaa tututtuun malliin Hannu Rantanen ja muut hallituksen jäsenet ovat: Juha Leppänen, Dániel Nagy, Sami Niemi, Minna-Maarit Nurmi ja varajäseninä Triin ja Rene Saar.

Talousarvio vuodelle 2021 kaipaa vielä tarkennusta johtuen seuramme mahdollisesta hallivuokrauksesta talvikaudelle lajinomaista harjoittelua varten. Tavoite on että meillä olisi käytössä tila, missä treenata kaarreajoa ja porttilähtöjä ainakin talvikuukaudet eli tammi-huhtikuu sekä loka-joulukuu 2021. Tämä tarjoaisi seuramme jäsenille lisämahdollisuuden sisätilatreeneihin, jo olemassa olevan lauantain Cube vuoron lisäksi.

Nykyinen hallitus kokoontuu asian tiimoilta vielä tämän viiikon sunnuntaina ja lähetämme aiheesta tarkempaa tietoa ja kyselyn jäsenistölle ensi viikolla.

Ensilumisin terveisin,

Minna-Maarit