Roosa Nauha Kuppis Kupin lahjoitus

9.10.2020

Hyvää Roosa Nauha- päivää! Minulla on iloisia uutisia, seuramme järjestämä kauden viimeinen KuppisKup kisa Roosa Nauha teemalla tämän viikon maanantaina eli 5.10.20 keräsi kioskin tuottona ja vapaaehtoisten kisamaksujen ansiota 204,18 euron summan, jonka seuramme lyhentämättömänä on lahjoittaa Roosa Nauha keräykselle. Suuren, suuret kiitokset kaikille tapahtumaan osallistuneille, on ilo huomata, vaikka sen jo toki tiesinkin, että bmx perheen jäsenet välittävät!

BTu aloitti hyväntekeväisyyteen osallistumisen aktiivisesti viime kesänä, kun seuramme järjestämä kansallinen bmx racing Suomi Cupin päätös kisa järjestettiin Turussa ja se omistettiin seuramme perustajäsenen Ville Laakson muistolle ja myös silloin erityisen muistolähdön osallistumismaksut sekä buffetin tuotto lyhentämättömänä lahjoitettiin Villen perustamalle #cycleforsarcoma keräyksellä, silloin saatiin kasaa huikea yli 1000 euron potti tärkeään syöpätutkimukseen.

Tästä on hyvä jatkaa tätäkin perinnettä, nautitaan vielä ajokeleistä ulkona ja siirrytään sitten talvikauden Cube treeneihin marraskuussa. Pyöräilyn iloa!!!

BTun hallituksen puolesta,

Minna-Maarit