Koronarajoitusten vaikutus seuran talvitreeneihin

3.12.2020

Täällä Turussakin koronarajoitukset ovat tiukentuneet, kuten varmasti olette mediasta saaneet tiedon, rajoitukset ovat astuneet voimaan tänään eli 3.12.

Seuramme talvikauden Cube treenit tullaan järjestämään, tosin ryhmäkokoa joudumme pienentämään rajoitusten mukaisesti ja harrastaa saavat ainoastaan kaikki alle 20vuotiaat. Tämä tarkoittaa teille talvikauteen osallistuville sitä että loppuvuoden lauantai treenit tullaan jakamaan kahteen osaan. Tästä tarkemmin jo aiemmin lähetetyssä seurapostissa tai jos kysyttävää niin seuraposti@bmxturku.fi saa lisätietoa.

Hallissa sisällä ainoastaan ohjaaja sekä kuskit (max.9 kuskia), vanhemmat voivat tuon reilu tunnin vaikka reippailla lähiseudulla

Valitettavasti talvikauteen ilmoittauneet aikuisjäsenet eivät voi toistaiseksi olla mukana harjoituksissa. Rajoitus tällä hetkellä voimassa 23.12. saakka aikuisten kohdalla.

Turvallista ja tervettä loppu vuotta toivottaen,

BMX Turku ry:n hallitus