29.9.2020

Kesäkausi alkaa!  28.5.2020

Seuran johtokunta kokoontui keskustelemaan alkaneen kesän harjoituksista.

Päätettiin aloittaa treenit kisaryhmän osalta tiistaina 2.6. kello 18.00 ja harrasteryhmän osalta maanantaina 8.6. kello 18.00. Käythän jäsensivuilla ilmoittautumassa harjoituskauteen, tee ilmoitus myös mikäli et osallistu harjoituksiin.

Kausimaksu säilyy ennallaan, harjoitusryhmällä 100€ ja kisaryhmäläisillä 150€. Mahdollisten kisojen ilmoittautumismaksut maksaa jokainen erikseen.

Nähdään radalla!

Terveisin
Bmx-Turku Ry
Johtokunta

Tiedote seuralaisille 28.3.2020

Vallitsevan epidemian vuoksi Beetun kevät näyttää hyvin erilaiselta kuin aiempina vuosina.

Sään puolesta radalle pääsisi jo treenaamaan, mutta koska tilanne on mikä on, joudumme siirtämään harjoittelukauden alkua toistaiseksi määrittelemättömään ajankohtaan. Myöskään kevätkokousta emme nyt, kokoontumiskiellon ollessa voimassa, voi pitää. Ohjatut harjoitukset pyritään aloittamaan välittömästi kun tilanne sen sallii.

Kausimaksuissa tullaan huomioimaan pitämättä jääneet treenit, palataan maksuihin kun tiedetään treenien aloitusajankohta. Seuran jäsenmaksu kuitenkin tulee maksaa, mikäli haluaa jäsenenä pysyä.

Korona-epidemia vaikuttaa myös kilpailukalenteriin. Kansainvälisiä kisoja on jo siirretty. Suomi-Cup on määrä alkaa Tampereella 23.5. mutta on hyvin mahdollista, että myös se siirtyy. Turun oma Suomi-cup kisa on kalenteriin merkitty pidettäväksi 29.8. Kisakalenteri löytyy bmxracing.fi sivulta.

Kuppiskup pyritään myös käynnistämään jos/kun tilanne sen sallii.

Vaikka nyt näyttää harastustoiminnan kannalta synkältä, toivotaan kuitenkin, että tilanteesta selvitään nykyisillä rajoituksilla ja tilanne normalisoituisi pian. Ohjatun toiminnan ollessa pakotetulla tauolla, kannustamme kaikkia lapsia, nuoria ja aikuisiakin omatoimiseen treenaamiseen! Paljon voi tehdä sisälläkin, mutta ulos kannattaa mennä pyörän kanssa aina kun mahdollista. Asfalttisuoralla sprinttejä ja maastoon polkuja polkemaan!

Tsemppiä kaikille kevään koitoksiin ja tavataan radalla heti kun mahdollista.

Terveisin

Johtokunta

Bmx-Turku Ry

Seuran syyskokous päivämäärä on päätetty

Tämän vuoden Btun syyskokouksen päivämäärä on nyt lyöty lukkoon:

Torstai 19.marraskuuta 2020 klo 18

Käytännön järjestelyt, paikka/virtuaali tapaaminen jne. ovat vielä työn alla ja virallinen kutsu toimitetaan toki lähempänä ajankohtaa. Mutta nyt voi jo laittaa tuon päivämäärän ylös ja blokata kalenterista aikaa BTulle :)

terkuin,

BTun johtokunta

Syyskokous päivämäärä vaihtunut!

Koska mikään ei ole niin varmaa kuin muutos, niin kävi seuramme syyskokous päivämäärällekkin. Eli aiemmin ilmoittamamme sijaa kokous järjestetään Tiistaina 17. marraskuuta 2020 klo 18. Virallinen kutsu tulossa pian seurapostilla sekä tänne sivustolle.

terkuin,

BTun johtokunta