Cuben talvikaudelle ilmoittautuminen alkanut!

27.10.2021

Talvikautena 2021-2022 BTu järjestää myös ohjattuja treenejä skeittihalli Cubessa kerran viikossa lauantaisin.

Talvikauden 2021-2022 hinta cuben osalta on 70€ joka sisältää ohjatun harjoituksen kerran viikossa ajalla 6.11.2021-30.4.2022 Harjoituksia on siis yli 20krt

Ryhmät:
Ryhmä1 09.00-10.15 harjoittelee vähemmän ajaneet ja pienemmät
Ryhmä 2 10.15-11.30 harjoittelee enemmän ajaneet ja vanhemmat

Ryhmäjako tullaan tekemään ilmoittautumisen umpeuduttua valmentajien kesken, ja seurapostilla tullaan ryhmäjako ilmoittamaan viimeistään torstaina 4.11.

Sitova ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen seuraposti@bmxturku.fi viimeistään tiistaina 2.11.

Ilmoittautumiseen koko nimi sekä ikä.
*******************************************************************************************************************
Hallilla voi ajaa joko racing pyörällä tai freestyle pyörällä. Myös dirt pyörällä saa ajaa jos ei muuta sopivaa pyörää ole. Polkimien tulee olla muoviset, kuten myös jos pyörässä on tempputapit niiden pitää olla muoviset tai muovikuoriset ja tietysti tangon päät pitää olla ehjiä. Edellä mainitut ovat siksi että hallin vanerointi ei vahingoitu. Kypärä pitää tietysti olla mutta hallilla voi olla avokypärän kanssa, fullface siis ei ole pakollinen. Pyörän tulee olla aina puhdas ja kuiva kun hallille tullaan.

Ohjatuissa treeneissä pitää olla kunnolla, sähläilyä emme kaipaa, valmentajia pitää kuunnella ja valmentajilla on oikeus poistaa harjoituksista sääntöjä kunnioittamaton kuski sivuun jäähylle ja toistuvista sähläilyistä voi saada treenikiellon viikoksi tms.