BMX syyskisat Kuusiston Empon radalla la 29.10.22

1.10.2022

Seuramme järjestää viime vuoden tapaan syyskisat Kuusiston Empon radalla lauantaina 29.10.22 klo 12.-15:30.

Tapahtuma on kaikille avoin ja järjestettävä kisa rento sekä muokattu sopivaksi Kuusiston radalle.

Aikataulu ja tapahtuma pääpiirteittäin:
Vapaata ajoa ja lämmittelyä klo 12.-13:00
Potkiskisat (yksi lähtö) kaikille palkinnot heti kisan jälkeen klo 13:15 (ei vaadi
ennakkoilmoittaumista)

Klo 13:30 alkaen aika-ajo kisa. Ennakko ilmoittautumiset torstaina 27.10.22 klo 16:00 mennessä, listat tehdään ikäluokittain Suomi Cup ikäryhmiä mukaillen.

Kisojen ideana on, että jokainen ajaa kaksi aika-ajoa radalla. Riippuen osallistujamäärästä per luokka, “finaalit” käydään parikisana neljän luokkansa parhaimman ajan saaneiden kesken → 2 kuskia pronssi sijasta, 2 kuskia 1. sijoituksesta.
Muistutuksena, että kilpailijoita ei ole vakuutettu järjestäjän toimesta.

Paikalla on kioski seuran toimesta. Tarjolla: makkaraa, kahvia, teetä, limua, jotain makeaa, kuumaa mehua. Maksuna MobilePay, kortti tai käteinen.

Seurallemme on hyväntekeväisyys tärkeä asia ja siksi tälläkin kertaa meillä on vapaaehtoinen 5 euron osallistumismaksu (joko seuran tilille ilmoittautumisen yhteydessä saa tilinumeron tai paikan päällä kioskiin maksettuna --> seura lahjoittaa sen lyhentämättömänä Pelastakaa Lapset ry:lle, aineeton lahja lahjoituksella tukemaan lasten harrastamista.